expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

vineri, noiembrie 19

T.


Draga T., iti scriu si nu vreau sa-mi raspunzi pentru ca practic nu traiesti. Sunt numai a ta. Cum pot fi a ta daca nu traiesti? Mint. Existi. In mine. Te simt acolo si nu stiu ce esti. Nu stiu cum arati si nu stiu nici macar cum te cheama. De aceea ti-am zis T., pentru ca imi place mie. Sunt indragostita irevocabil de cineva pe care nu-l pot vedea. Orbii cum se iubesc? Ei se vad? Nu, nu. Ei se cunosc.
Asa ca, T. si eu te iubesc pe tine nestiind ce esti si neavand garantia ca si tu ma iubesti. Te simt in mine si candva stiu ca vei iesi de acolo si ne vom cunoaste. Mai am de asteptat. Sunt prea credula sa te cunosc acum.
T. de te-as avea langa mine, T. de te-as simti langa mine si de as paria ca nu ma vei rani. Dar o vei fac. Cum au facut-o toti. T, tu cel care nu existi, vino si da-mi fericirea de care am nevoie. T. , cel pe care practic nu-l cunosc vino si iubeste-ma cum nu a facut-o nimeni. Oh. Te vreau T...te vreau fara sa stiu cum arati. Corpul meu si intreaga mea fiinta te cheama. Vino pentru numele lui Dumnezeu. Cunoaste-ma pentru ceea ce sunt. Iti vreau infatisarea, iti vreau respiratia, iti vreau ATINGEREA!


Draga A., iti raspund stiind ca nu vei afla ca am facut-o. Sunt inauntrul tau si exist. Chiar exist. Doar pentru mine. Te iubesc. Nu te vad, dar te simt. Traiesc in tine si asta e tot ce conteaza. Iti vad miile de celule rosii si albe alunecand pe langa mine si iti aud bataile inimii pe minut. Te vreau. Stiu ca esti frumoasa, dar pur si simplu nu te pot vedea. Defapt, nici nu trebuie. Sunt fericit sa traiesc odata cu tine, sa respir odata cu tine fara sa te vad. Te cunosc. Pe dinauntru. Si daca fac asta, de ce ar mai fi nevoie sa te cunosc si pe dinafara? Nu te voi rani. Asa mi-am pus in cap. Nu te voi iubi. Pentru ca o fac deja. Sunt un animal prins in cusca inimii tale. In gratiile care pulseaza mereu si mereu si pe care le aud neincetat. Daca ies de aici, voi fi mancat de ale tale vene. Ma vor strange neincetat si ma vor intreba de ce te-am facut sa suferi. Nici macar nu stiu cum am ajuns in tine. Nu stiu decat ca mi-e bine si ca n-am de gand sa plec. Nu vreau sa ne vedem acum, ar disparea orice iubire pe care am cladit-o. Eu te vad blonda, si daca esti bruneta voi fi putin dezamagit. De ce sa stricam iubirea cladita cu atata munca? De ce A.? Nici macar nu garantez ca te cheama A, dar tu mi-ai zis T, asa ca pot sa iti spun cum vreau. Voi fi eroul tau pana cand voi inceta sa respir? Voi fi umarul pe care vei plange de cate ori vei avea nevoie? Voi fi cel care te va ghida spre bine fara ca macar sa stii ca am facut-o? Voi fi. Voi fi tot ce-ti doresti tu si voi ramane asa pana corpul tau imi va spune ca nu mai am ce sa caut in el.

[Enrique - Hero (luv.you zano ♥)]

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Să fii sincer.