expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

vineri, noiembrie 12

Iubita mea.


Postarea asta e pentru tine iubita mea. As fi zis ca iti scriu altceva, ca iti dau o scrisoare si iti zic "te iubesc. multumesc ca existi." dar e prea putin. Sunt persoana din ziua de azi, sunt ceea ce am vrut sa fiu, sunt ceea ce am devenit si datorita tie. Si ti-am zis si o recunosc ca m-ai schimbat, in BINE. Imi storc creierii si ma gandesc cine si ce eram inainte sa te cunosc. Zic sa te cunosc, pentru ca ai stat 7 ani! 7 ani langa mine si nu te-am observat, nu te-am apreciat, nu te-am cunoscut. Si acum regret enorm. Ma gandesc cum ar fi fost viata mea cu tine alaturi de mine, cu tine sprijinindu-ma. Ma gandesc cat de proasta am fost sa imi pierd timpul cu altii, mai putin cu tine. Sunt recunoascatoare ca macar in ultimul an te-am cunoscut asa cum a trebuit si tu ai facut-o la fel. Daca ne gandim ce gandeam una despre cealalta acum cativa ani am zice ca nu eram aceleasi persoane. Stiu cum ne-am apropiat, stiu cum sinceritatea mea a vrut atunci sa-ti arate cine sunt defapt si a facut-o. Nu regret nicio clipa de atunci. Mi-ai facut zilele mai bune cand simteam ca mor de nervi, m-ai sunat mereu si m-ai ascultat tracanind despre cine stie ce bluza noua. Ma ascultai fara sa imi zici "da mai taci odata frate ca le am si eu pe ale mele". Cel mai important lucru pe care l-am invatat de la tine iubita mea a fost: sa pretuiesc tot, dar absolut tot ce am. Sa traiesc fiecare clipa, sa zambesc intruna si sa nu imi pese, sa iubesc cu adevarat, sa visez orice as vrea sa mi se intample. Si acum iubita mea. Acum am ajuns sa iti dau aceleasi sfaturi pentru ca stiu cat de greu iti e in momentul asta, cum iti vine sa arunci si sa distrugi tot, dar nu o faci. Ai ales sa lupti si SPER ca asa o sa o faci si in continuare. Ti-am zis atunci, ti-o zic si acum: LUPTA pentru mai bine, pentru ca o sa apara si strada ta foarte luminoasa pe care vei radia [cu mine langa tine evident]. Te rog si pe tine sa nu plangi si sper sa nu o faci [ma indoiesc]. Nu mi-ai cerut sa-ti scriu, mi-ai dictat tot ceea ce simt prin simpla ta existenta. Sunt constienta ca n-as fi eu fara tine, fara sprijinul tau, fara suportul si intelegerea de care dai mereu dovada. N-am un cuvant mai bun decat: Multumesc.

Pentru ca te iubesc cu adevarat iubita mea si stii asta. Si stii ca voi fi cu tine indiferent ce vei face si ca voi fi acolo sa-ti dau 78910 palme sa te trezesti, cum am facut-o nu acum mult timp.
In incheiere, sper sa-ti placa, sper sa realizezi ca iti voi fi mereu alaturi si ca iubita ta te iubeste de un incoace din ce in ce mai MULT.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Să fii sincer.