expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

luni, noiembrie 22

Hai sa fugim.


Ia-ma de mana si hai sa plecam din lumea asta care odata a fost roz pentru amandoi. Tine-ma strans si nu ne vom departa niciodata unul de altul.
Pastreza-ti urechile pentru mine, pentru soaptele pe care ti le voi spune in fiecare seara si nu pentru ceea ce vei auzi de la altii.
CREDE...in mine! Nu asculta de ceilalti, altfel vei distruge tot.
Iubeste-ma mai presus de restul, eu asta fac!
Plangi...pe umarul meu si nu din cauza altora.
Razi...cu mine, nu de altii.
Traieste...alaturi de mine si iti garantez ca viata noastra va fi speciala.
Mananca-mi inima, sfasie-o, tranteste-o la pamant ca in final sa ajunga tot in mainile tale.
Zbiara, arunca si distuge tot ce e in jurul meu, dar nu pe mine.
Injura fiecare celula si blesteama ziua in care m-ai zarit pe strada, iar apoi iti vei blestema si zilele frumoase pe care le-ai petrecut cu mine.
Zgarieti obrajii si roadeti unghiile din cauza mea.
Turbeaza.
Innebuneste.
Omoara-te din cauza mea!
Vom fugi amandoi acolo unde nici macar nu stim daca e bine sau rau, vom pleca amandoi fara sa afle nimeni. Vom distruge tot ce inseamna vietate si vom trai in eternitate. Eternitatea noastra de unde nimeni nu ne poate scoate, unde nimeni altcineva in afara de noi nu exista.
Iubeste-ma si hai sa plecam de aici.

Un comentariu:

  1. desigur - superb
    nu pot gasi cuvintele sa exprim cat de placut este ceea ce scrii. Asa ca zic doar superb si citesc mai departe

    RăspundețiȘtergere

Să fii sincer.