expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

joi, noiembrie 11

Inca te iubesc.

Dupa atata timp. Nici macar nu e asa mult, dar mi se pare ca a trecut o vesnicie de cand te stiu, de cand vorbeam cu tine, de cand am ajuns sa te cunosc.
Am capul gol si mintea seaca si totusi, ti-am zis ca ma inspiri. Nu stiu cum, unde, in ce mod, dar sunt cateva persoane care ma inspira sa scriu, sa citez si sa traiesc prin scris. Scriu de placere, scriu sa ma descarc, dar cel mai important, scriu pentru placerea de a-i vedea pe altii captivati si introdusi in tot ceea ce fac. Daca ei sunt multumiti, atunci sunt si eu. DEFAPT. Tu sa fi multumit si deja radiez. Tu sa fi fericit si traiesc fericirea alaturi de tine. Tu sa ma iubesti, sau poti sa nu o faci, o voi face eu si pentru tine. Voi face sacrificii [nu stiu cate am facut deja, dar sacrificiul e o parte din mine nu?], voi ierta [spun mereu ca e ultima ora si nu stiu cine pe cine minte], dar vreau sa fi constient ca orice vei face ma va afecta. In doua feluri. Ori ma vei apropia de tine si te voi iubi mai mult cu aceeasi incredere, ori se va intampla contrariul. Am invatat de la tine ca cu cat iti ascund mai multe chestii cu atat importanta lor se agraveaza si la final eu sunt cea care are de pierdut. Asa ca, dragul meu, de acum incolo o sa ma cunosti asa cum sunt. Fara timiditate [sper], fara chestii pe care sa nu le stii, fara minciuni. Ma vei cunoaste pe MINE asa cum doar 2-3 o fac. Si iti va placea. Vreau sa cred ca iti va placea. Vreau sa traiesc cu speranta ca m-ai inteles. Am fost facuta proasta de multe ori de altii, mi-au zis ca de ce imi bat capul cu tine si n-am stiut sa le raspund. Acum stiu. Pentru ca te iubesc. Si ma bucur ca ai realizat asta sau ai inceput sa constientizezi lucrul asta. Sunt suparata, trista, dezamagita [daca m-ai fi intrebat acum cateva zile de cine sunt dezamagita ti-as fi zis ca mai mult de mine] dar stiu ca o sa imi treaca.




Am stiu ca o sa te iubesc indiferent in ce mod, am stiut-o de la inceput si recunosc, tocmai ACUM.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Să fii sincer.