expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

miercuri, noiembrie 10

Pentru tine.

Te vreau langa mine. ACUM!
Asta e pentru tine.
Pentru tine cea care mi-ai fost alaturi 15 ani si sunt sigura ca o sa-mi mai fi pana mor. Pe noi ne leaga sangele iubita mea, ne leaga venele prin care trece acelasi sange. Noi suntem legate una de cealalta. Si ce conteaza ca stam departe? Atata timp cat sangele ala n-o sa inceteze sa curga, o sa fim una alaturi de cealalta.
Asta e pentru tine.
Sa nu plangi. Te rog eu. Am simtit doar nevoia pura sa-ti multumesc pentru ceea ce insemni pentru mine si cate ai facut ca sa fiu ceea ce sunt azi. In mare parte ti se datoreaza tie tot ce sunt azi si recunosc asta si iti multumesc mult. Inseamna enorm pentru mine fiecare mesaj pe care il vad de la tine si fiecare sfat pe care mi-l dai.
Asta e pentru tine.
Esti suparata stiu. Esti mai mult ranita decat suparata. Aseara, habar n-ai cat imi venea sa intru in telefonul ala si sa fiu langa tine. Sa stiu ca macar plangi pe umarul meu, nu pe pat. Sa te ascult pana la epuizare si apoi sa ma intorc inapoi. Dar nu pot iubita mea si asta ma face sa imi rod unghiile din nou [lucru pe care il fac doar la nervi mai nou :)) o sa vezi].
Asta e pentru tine.
Si am simtit nevoia sa-ti dedic o postare. Nu vreau sa plangi. Vreau doar sa fi tare, sa lupti, sa nu incetezi sa crezi ca exista altii mai buni decat el, ca e un IDIOT. Nu te-a meritat ti-o zic eu. Cand o sa te merite cineva cu adevarat o sa vin si o sa-ti zic. Si daca il vad iubita mea, jur, dar jur [nu-mi pasa daca incerci sa ma opresti] ca o sa ma duc eu la el si o sa vorbesc si o sa-l intreb ce a fost cu el, ce a fost pana la urma in capul lui si o sa-i explic eu cam tot asa sa inteleaga prostul ce a pierdut. Nu mi-e rusine de mai nimeni, mai ales de cineva care stiu ca te-a ranit. Ti-am zis de multe ori, pentru tine, as fi in stare sa lovesc si sa bat pe aproape toata lumea. Sa le rup capul la toti daca iti fac ceva. Si sorta ar face la fel doar ca intr-un mod mai diplomat. Eu nu prea pot fi diplomata la varsta mea. Si o sa ai 16 ani in curand si nu vreau sa plangi, sa suferi etc. Vreau sa radiezi. Pentru ca daca ai 16 ani e ceva si daca ai 16 ani si eu o sa am 16 ani si asta inseamna ca am mai trecut un an IMPREUNA. Pentru mine asta conteaza cel mai mult.
Asta e pentru tine.
O sa incerc sa-ti fiu alaturi de cate ori o sa-mi dai voi, sa-ti sprijin capul pe umarul meu de fiecare data cand o sa ti-l simti greu, sa te ajut, asa cum pot pentru ca distanta asta intre noi doua ma distruge psihic si fizic. Daca te-as avea langa mine as fi probabil cea mai fericita. Sa stiu ca pot sa te vad, sa-ti povestesc, sa ma asculti. Putine persoane ma asculta si ma inteleg ca tine si sunt sigura ca le pot numara pe o singura mana. Revenind, nu vreau sa plangi cand o sa-mi citesti postarile alea triste.
Asta e pentru tine.
Ieri, pur si simplu am simtit ca trebuie sa-ti citesc pentru ca aveam capul gol. Si banuiesc ca te-am ajutat :) sau asa sper. O sa incerc pe zi ce trece sa te fac sa te simti mai bine, spun ca o sa incerc pentru ca oricine as fi si orice as face, gaura pe care ti-a lasat-o doar el o poate repara.
Te iubesc mult, enorm. N-ai idee cat. N-am niciun cuvant sa-ti zic mai bun de atat. Multumesc ca existi si mai ales iti multumesc ca ma suporti asa cum sunt si ca imi dai palme cand vezi ca sunt la pamant.
Acelasi lucru il fac si eu.♥

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Să fii sincer.