expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

luni, septembrie 26

Te-am iubit fraiere.



E atât de mult timp şi totuşi atât de puţin. Atât de multe lucruri în cap şi atât de puţine de spus. Ai plecat şi mi-ai zis că nu te mai întorci. Ai plecat, deşi aveai aproape tot ce îţi trebuia. De ce? Pentru că omul de când s-a născut, vrea mai mult. Doreşte mai mult şi nu e mulţumit niciodată. Te iubeam fraiere. Te iubeam cum n-am mai iubit pe nimeni. Te iubeam doar pe tine prostule. Nu îţi era de ajuns? De ce ai plecat? Pentru ce? Ca să ce?


Îmi curge nasul, de la răceală sau de la plâns şi sunt blocată. Nu pot să mişc din cap, nu pot să-mi mişc mâinile. Mă doare? Da. Te doare? Nu.

Ai minţit. Nu ştii, n-ai habar, nu o să iubeşti niciodată cum ar trebui. Nemulţumind fiind, o să rămâi toată viaţa. Dar Dumnezeu le plăteşte tuturor pentru toate. Şi când vei suferi, vei ştii că ţi-a venit rândul. Şi când te va durea ce o să mai vrei de la mine? Să-ţi plâng de milă?

Ai uitat. Ai uitat de câte ori am fost lângă tine când nu era nimeni, ai uitat câte ţi-am acceptat. Mai găseşti tu proastă care să te ierte aşa? Mai găseşti pe dracu. Ai uitat de câte ori am plâns din cauza ta, ai uitat câte griji, câte certuri am avut doar pentru tine. Şi în final cu ce m-ai răsplătit? Cu durere. Cu durere pentru că tu ştii cel mai bine să loveşti omul. Scuze? Să nu le mai aud pentru ca primite din partea ta, sunt doar de formă.

Aşa că te rog, nu te mai întoarce. La mine în casă oamenii nu vin şi pleacă, la mine rămân. Când vei găsi una care să facă câte am făcut eu şi să te iubească aşa să vii şi să-mi zici "Uite am găsit-o!" şi atunci voi trece peste definitiv.

Închei, deşi aş mai avea multe. Eu o să am grijă de mine, tu distrează-te. Şi când o să ajungem amândoi la finalul vieţii te asigur că eu voi fi aia care a trăit-o mai bine.

Te-am iubit fraiere, dar vorba ta "Mulţi ca mine, puţini ca tine!".

Mi-aş dori să nu te mai văd niciodată. Deşi ştiu că "niciodată" nu va fi niciodată.



(Amintiri)


A.
"Trăim doar atunci când iubim şi simţim doar atunci când suntem rănite."

20 de comentarii:

  1. Sunt sincer/a...cu totii trecem prin asta la un moment dat, tuturor ne vine randul, cum spui tu, sa suferim si desi inauntrul nostru stim k "ne-a venit randul" sa ne doara, ne intrebam "de ce mie mi se intampla asta? fata de cine am gresit eu? fata de tine, fata de mine, fata de noi sau fata de lume?
    primim lovituri de-astea, asa imi place sa le spun, ca probabil sa ne intarasca, sa ne dea putere pentru dureri mai mari, ca din pacate exista altele mai rele. se spune ca toate or sa treaca cu timpul, numai k trebuie sa ai rabdare si sa capeti putere data de soare, de frumos, de prietenii care iti sunt prieteni si te iubesc, de familie, de stele, de plante, dar mai ales de divin. ridica capul si treci peste, oameni care te vor rani sunt multi si vor fi cu duiumul, tu arata-le k esti puternica, ca esti tare, dar nu le arata prin ignoranta sau indiferenta, arata-le k nu esti dependenta de un "EL", acel el pe care l-ai iubit poate mai mult ca pe viata ta, pentru care ai fi facut orice si totul!"EL" e doar un ajutor, care inconstient crezi k te poate face sa te simti completa, dar nu-i asa...tu esti completa datorita faptelor tale, datorita sentimentelor si energiei pe care le emani, inocentei din ochii tai, copilariei din sufletul tau, sentimentalismului tau. Asa e o femeie, puternica, completa datorita ei, nu datorita unui "EL" si e mult mai puternica decat orice stanca si sa-ti dau un exemplu: daca tu lovesti o piatra cu ceva tare...ea se sparge, ei bine daca intr-o femeie lovesti cu orice tare(aici ma refer la exterior si interior), ea poate are "fisuri", dar nu se sparge si nu se da batuta niciodata. are, da, momente de slabiciune pentru ca e UMANA, ceea ce mai rar gasesti intr-un "EL", ea nu e egoista, isi traieste fericirea prin fericirea celorlalti, prin realizarile sotului/iubitului, ale copiilor prin fericirea din ochii copilului ei atunci cand primeste in dar jucaria mult dorita sau cand a primit cea mai mare nota in urma unui examen.
    Fii tare, fii puternica si mai ales, iarta! Nu
    lasa k in sufletul tau sa aiba loc resentimente, ura, sau negativism.
    Am convingerea ca nu tu ai scris mai sus, ci durerea din inima ta si stiu cat de mult iti doresti sa-l strangi la piept si sa-l ierti k te-a facut sa plangi k te-a ranit prin vorbe si fapte, k ai vrea sa dai uitarii momentele de chin, nopti in care nu dormeai sau adormeai plangand, datile in care nu puteai sa mananci simtind un nod in gat cand te gandeai k alta data imparteati aceeasi farfurie de mancare sau mancati cu aceeasi furculita, band din acelasi pahar, stiu k asta vrei, stiu k il vrei inapoi si daca e sa fie de Sus, va fi, daca nu capul sus si mergi inainte! ai carari pe care nu numai k n-ai pasit, carari pe care nici macar n-ai visat ca vei pasi, ai ani in fata si tarie! Si ca pe o consolare nu esti singura care trece prin asta, sunt multe ca tine! pentru ca SIMT! iar cele care nu simt sau isi rezerva sentimentele de teama sa nu fie ranite, nu sunt cu adevarat fericite!
    C.

    RăspundețiȘtergere
  2. C..ce frumos! Multumesc ca esti langa mine si multumesc enorm pentru ce mi-ai scris! Adevarul e mai sus, exact in ceea ce ai scris tu!

    RăspundețiȘtergere
  3. :) Uita-l pe "fraier"...adevarata iubire inca te asteapta acolo pe undeva ...trebuie doar sa o cauti!
    Cat despre ultima fraza, da , traim atunci cand iubim , dar o si simtim in acelasi timp!
    Cand esti ranit nu mai simti iubire, nu mai simti nimic, decat durere ..

    RăspundețiȘtergere
  4. Cata, draga, nici nu stiu ce sa zic...

    RăspundețiȘtergere
  5. ~..:: Alyn :) ::..: sper sa fie pe acolo pe undeva..si da ai dreptate, chiar nu mai simt nimic.

    ~Khristina L': multumesc! :)

    ~Nymphetamine: nici macar eu nu stiu ce sa-mi zic..

    Ps. Nu stiu de ce nu ma lasa sa comentez din cont :\

    RăspundețiȘtergere
  6. M-ai atins cat se paote de mult. Am exact acelasi sentiment, aproape ca am plans acum. Iti multumesc enorm pentru ce ai scris. Si cat despre el, uita-l. Stii ca nu merita. Si stiu ca e greu, dar trebuie. Si ai sa reusesti.

    RăspundețiȘtergere
  7. Mai devreme sau mai tarziu va realiza ce a pierdut si ii va parea rau.

    RăspundețiȘtergere
  8. Ada. - nu ai pentru ce..cat pentru ce ai zis nu stiu. Usor de spus, dar greu de facut.

    Denisa - nu sunt asa sigura..

    RăspundețiȘtergere
  9. Denisa are mare dreptate. Am trecut fix prin ce ai trecut tu, sau prin ce ai descris mai sus. Am crezut acelasi lucru, ca nu am sa-l pot uita si ca lui oricum ii e bine, cu sau fara mine. Ce-i drept, inca nu am trecut de tot peste el, dar el a revenit ca un catel pierdut la mine. I-a luat cam doua luni sa o recunoasca, dar a facut-o. Marea greseala a fost ca l-am iertat si mi-a demonstrat din nou de ce e in stare. Acum incearca sa indrepte lucrurile si face cam orice e posibil, dar totusi zice ca nu-i mai pasa. Dar asta e. Oricum, e mult mai bine acum. Incearca sa te desprinzi de el cat de poate de mult, eventual sa gasesti pe altcineva. Crede-ma, vei reusi. Iti promit ! Trebuie doar sa crezi in tine. :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Stiu. Dar e gresit. Trebuie sa inveti sa-ti estompezi, putin cate putin sentimentele. Dar ca sa reusesti, trebuie sa vrei asta. Trebuie sa alegi daca vrei sa-l uiti sau sa te intorci la el. In ambele cazuri suferi, difera doar durata si profunzimea.

    RăspundețiȘtergere
  11. Ada. - ai dreptate. Intotdeauna e loc de ceva mai bun. :)

    RăspundețiȘtergere
  12. daca iubesti...nu te resemna pana nu lupti,pana nu ai facut tot ce a fost cu putinta pt tn...dak dupa toate astea nu e lg tine si nu esti fericita spune-ti: "el e cel care a pierdut,nu eu...pt ca eu am luptat...si am invins...pt k cei care lupta nu pierd niciodata"

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. cand iubesti nu lupti, ci accepti. cand iubesti nu incerci sa opresti ci dai libertate.

      cei care lupta nu pierd niciodata? te inseli. uite exemplul unui caz real. tipul se simte atras de o tipa pe care o cunoscuse de cateva zile. cu cat trece timpul, asa zisele sentimente ale lui se intensifica, pe cand ea il gaseste doar simpatic, dragut, dar nu simte acelasi lucru ptr.el.

      el se indragosteste pana peste cap si lupta din rasputeri s-o aiba. chestia asta o impresioneaza pe tipa, si pana la urma ajunge si ea sa creada ca-l iubeste. ajung si la celebrul moment cand se casatoresc. insa anii trec, si ea se trezeste din nou si din nou ca se indragosteste ba de unul, ba de altul, pana in momentul cand se decide sa plece.

      s-a meritat sa lupte? la prima vedere da, dar in realitate nu. caci nici lupta, nici incercarile de a impresiona nu a putut s-o faca pe ea sa-l iubeasca. ptr. iubire nu trebuie luptat.

      noroc ca macar acestia doi si-au invatat lectia vietii. ea i-a marturisit lui intr-un final: "am incercat sa te iubesc, dar n-am reusit". iar el a inteles ca dupa dragoste nu se alearga. pe de alta parte a experimentat ca dragostea da libertate si accepta oricand decizia celuilalt.

      Ștergere
  13. Anonim: lupt pentru el, inca o fac, dar nu stiu daca mai e acolo..

    RăspundețiȘtergere
  14. am o intrebare.....postarile lui josephine iti par cunoscute? in unele postari de ale tale sunt vorbele ei.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu, am cautat acum pe internet si a fost prima data cand le-am citit.

      Ștergere
  15. Dai tot si iubesti iertand la infinit cand viata ta e naspa. Stiu ca vei sari 100 de metri in sus, dar dupa asta gandeste-te putin.

    Hai sa ne gandim la o viata a unei fete implinite care are un job care ii place pentru care a luptat si e tot ce si-a dorit. Are 5 prieteni din copilarie care ii sunt apropiati si sunt dispusi sa o ajute sa treaca peste orice.Rad si plang impreuna fara ca unul sa scada in ochii celorlalti. Exista o conexiune puternica intre ei bazata pe incredere. Parintii ei ii sunt aproape si au grija de ea. Baietii o vor pentru ca este atractiva.

    Intrebare: Isi va da inima fara sa stie cui?

    Nu prea. Ea testeaza valoarea omului. Nimeni nu vrea sa isi dea inima intr-o mana straina atata timp cat are numai de pierdut. Stie ce merita. Valoarea ei si a vietii ei e ridicata. Nu se agata de iubitul ei, el nu e unica ei existenta nu e singura sursa de BINE SI EMOTII. El e doar o felie din intregul tort. Daca felia e stricata nu va ezita si o va elimina. Nu e pusa in situatia de a ierta de 1000 de ori pentru ca e respectata de el.

    Alta situatie.
    Tipa e singura si nefericita. Relatiile pe care le are cu cei din jur sunt reci, nu o satisfac. A mers la o facultate la care au mers si ceilalti. A terminat facultatea si s-a angajat intr-un loc in care nu ii place. Parintii ei sunt distanti. Uneori se gandeste de ce exista pe lume atata durere. Majoritatea oamenilor sunt nasoli si nu o intereseaza.

    Ce se va intampla cand va veni un tip si VA SIMTI IN SFARSIT CEVA?
    Previzibil. Se va lasa in valul care vine plin de sentimente. El e cel mai special dintre toti oamenii. El incepe sa ii greseasca . Ea il iarta. El iar greseste, ea iar il iarta. Cu cat ea il iarta mai mult cu atat respectul lui pentru ea scade. Ii testeaza limitele si o umileste. Dupa toata chestia asta mai gandeste-te tu putin fiind in locul lui . Poti sa iubesti o persoana care se umileste pana la pamant si se lasa calcata in picioare?
    Nu. Doza de respect trebuie sa fie cel putin egala....Fiecare vrea sa fie egalul celuluilalt.

    Asta doar in speranta de a te ajuta cumva.
    Laura

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dragă Laura, nu am de ce să sar în sus. Comentariul tău prezintă doua ipoteze întâlnite des în viaţa de zi cu zi.

      Postarea de mai sus e scrisă acum doi ani, iar de atunci crede-mă s-au schimbat multe. Poate prea multe şi prea repede. Îţi voi răspunde la ultima întrebare şi răspunsul meu este că nu, nu poţi să iubeşti persoana care se umileşte pentru tine.

      Mai există un final la cea de-a doua ipoteză, acela ca fata să se trezească la un moment dat, să plece şi el să o regrete abia când o pierde cu adevărat. Cuvintele mele ascund mai mult decât îţi imaginezi şi da, mă expun, dar îmi asum asta, aşa cum am făcut-o mereu.

      Iar la primul exemplu există o problemă. Aceea că, nefiind pusă în situaţia de a ierta de mii de ori, fata are aşteptări imense. Ei uite, vezi? Aici pierde ea.

      Oricum îţi multumesc mult pentru comentariu!


      Ștergere

Să fii sincer.