expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

joi, septembrie 29

Când inima e rănită, doar sufletul vorbeşte.



Postarea anterioară e doar un amalgâm de sentimente răbufnite toate o dată. Un cutremur potolit cu timpul. Când inima e rănită, doar sufletul vorbeşte.

Şi când sufletul vorbeşte, răneşte. Aşa că nu eşti fraier şi în niciun caz prost. Eşti doar instabil, influenţabil şi răutăcios. În rest, eşti, sau ai fost (doar tu ştii) o persoană bună.

Cea a fost între noi, a fost. Şi oricât mi-aş fi dorit zilele trecute, n-am putut să te fac să dispari. Exişti şi la un moment dat, existenţa ta a fost tot ce am avut nevoie. Am făcut gesturi prosteşti, care nu trebuiau făcute, dar le-am făcut doar din răutate, pentru că oamenii sunt răi.

O singură dorinţă? Spune-mi în faţă. Spune-mi în faţă că nu mă mai iubeşti şi atunci o să ştiu că "Te-am iubit."


(Amintiri)

A.
"Nu mărimea sentimentelor contează ci, mai ales, esenţa lor."




8 comentarii:

  1. Cea a fost între noi, a fost. Şi oricât mi-aş fi dorit zilele trecute, n-am putut să te fac să dispari. Exişti şi la un moment dat, existenţa ta a fost tot ce am avut nevoie.

    as vrea sa ii spun si eu asta, dar nu am curaj...

    RăspundețiȘtergere
  2. Sincer, cand inima e ranita, sufletul e la fel de ranit.... cele doua sunt strans legate..
    In schimb cand sufletul vorbeste... nu inseamna ca raneste. Cand ii vorbesti cuiva din suflet, cu sufletul, din inima, zii cum vrei... eu chiar nu cred ca ranesti !

    RăspundețiȘtergere
  3. Ai dreptate, " cand inima e ranita doar sufletul vorbese!"

    RăspundețiȘtergere
  4. Alyn: eu cred ca atunci cand vorbesti din inima poti rani foarte foarte rau. :)

    Lavi: Si eu sunt de aceeasi parere..

    RăspundețiȘtergere
  5. atunci care ar fi solutia ta ?
    sa mintim , dar sa mintim frumos ? .. nici asa nu se poate.. mai bine vb din inima :)

    RăspundețiȘtergere
  6. tocmai despre asta e vorba....nu tot ce spunem din inima e alinare...vorbele spune din inima poate sa raneasca mai mult dekt orice pt k alea sunt cu adevarat sincere,simtite si nu gandite.

    RăspundețiȘtergere
  7. Anonim: si sunt de neuitat. Cand esti ranit, esti ranit pentru totdeauna.

    RăspundețiȘtergere

Să fii sincer.