expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

miercuri, octombrie 20

Scuze.


Imi cer scuze ca uneori sunt ipocrita si indiferenta. Imi cer scuze ca uneori nu arat ceea ce simt in momentul respectiv si par de piatra. Imi cer scuze. Nu sunt deloc din piatra. Si simt absolut tot, doar ca nu o arat. E un defect al meu. As vrea sa scap de el, dar stiu ca nu se poate. Cum nu ma pot lipsi de egoism.
Imi cer scuze ca postarea asta nu e asa de inspirata, dar n-am prea avut chef :d. Imi lipseste dispozitia grav. Ieri eram fericita. Dadada. Fericita doar pentru ca... nu iti zic :)). Eram doar fericita. Azi n-am chef de nimic. Azi am chef doar de Bruno Mars. Defapt am chef de... nu iti zic nici asta ca altfel nu se mai indeplineste. E 10 fix si nu cred in ccturile alea cu ma iubeste :)). Ma enervez ca scrisesem ceva tare adineauri si am sters :|. Mda. Ti se intampla sa ai vise? Sa ai vise cu vrajitoare si tu sa salvezi copii? Am avut eu acum 2 zile. Sau ti se intampla sa visezi ceva ce ai trait deja? Si sa te intorci in vis si sa schimbi finalul pentru simplul fapt ca e mai frumos asa? Am facut si asta.
Etc etc etc [nu mai am chef sa scriu :)]

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Să fii sincer.