expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

sâmbătă, octombrie 23

Ma bucur.

Zambesc, tremur si simt. Simt si vad. Si ma bucur. Nici nu stiu cati au sentimentul pe care il am eu [probabil multi]. Sentimentul acela ca te-ai schimbat si continui sa te schimbi. Si cel mai mult, ma bucura faptul ca nu credeati vreodata ca voi ajunge sa fiu si sa arat mai bine ca voi. Ca m-ati crezut proasta si m-ati luat de proasta si intr-un final eu am fost singura care a avut de castigat. Am castigat incredere [in putini, mai ales in mine] si am pierdut incredere[in multi]. Si poftim. Am facut cam tot ce nu credeati ca voi face si am ajuns unde nici nu va asteptati ca voi ajunge. Si cel mai important, am devenit ceva ce ati vrea sa fiti si voi si ma bucur. Ma bucur sa va vad cum va holbati si ma examinati si iar va holbati de parca as fi altcineva. Si totusi, nu regret pentru ca a meritat. Ma bucur. Ma bucur ca sunt fericita [ma bucur pentru persoanele dragi care sunt fericite si imi doresc ca si celelalte la care tin sa fie] si ma bucur ca m-ati schimbat [multumesc]. Ma bucur pentru voi, dar cel mai tare ma bucur ca am ajuns la punctul in care am incetat sa mai incerc sa fiu ca altii, iar acei altii nu inceteaza sa incerce sa fie ca mine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Să fii sincer.