expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

luni, decembrie 6

Fa-ti curaj. Eu nu pot.

Vino inapoi in patul meu. Vino sa ne iubim in cearsafurile albe in care ma rasfatai odata. Intoarce-te la mine. Nu ma lasa singura. Odata si odata voi pica si nu vei mai fi niciodata langa mine sa ma prinzi.

Cat o sa mai rezist asa? Cat o sa mai adorm gandindu-ma ca era mai bine daca erai langa mine?

Fa-ti curaj si intoarce-te. Eu nu pot sa te aduc inapoi. Nu am taria necesara.

Nu ma respinge. Nu ma indeparta. Nu o sa pot sa stau departe de tine. Sunt ca o mare care spumega neincetat si care isi loveste necontenit valurile sperand ca se va calma.

Iubirea mea, te iubesc. Si esti departe.

Intoarce-te la mine si da-mi adierea de care am nevoie. Impinge-ma la suprafata si scoate-ma din furtuna asta care nu se mai termina.

Fa-ti curaj. Fa-o. Tot ce pot sa fac eu e sa te iubesc.



Scoate-ma de aici. Destul am zacut. Destul am stagnat. Destul am asteptat.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Să fii sincer.