expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

vineri, iulie 16

Cand toti sunt niste caini.

"Dezamagit de tot ce vad in fata mea". Cand toti sunt niste caini, cand iti vine pur si simplu sa te "pisi" pe ei de infecti, cand iti dai seama ca ai avut incredere in cineva care nu merita, cand acel cineva te toarna si il doare undeva de tine si totusi, totusi e mai bine asa. E mai bine ca ai scapat de acel cineva. Pentru ca nu stii cand e prea tarziu si cand nu e. Si totusi, azi ma simt mai bine. Ma simt mai bine gandindu-ma ca maine durerea o sa treaca. Stii tu, factorul care astupa toata gaurile...timpul. O sa le rezolve pe toate si o sa (scuzati-mi expresia care va urma) imi bag picioarele in curul tuturor fara sa ma doara al meu. E naspa sa nu iti pese, dar e mai naspa sa vezi ca ti-a pasat de cineva care te-a dat in gat. Nu stiu cum se simt ele, dar eu nu ma simt bine asa. Nu o sa fac niciun pas spre nimic. Poate nu merita. Lasa. O sa treaca. O sa fie bine. As vrea ca ciocolata sa imi inchida fiecare sentiment, as vrea ca Neaste'ul asta de langa patul meu sa imi faca cea mai tare combinatie ca la reclamele alea, as vrea sa isi dea seama cine sunt cu adevarat. Si nu zic ca nu le-am iubit, ba da! Dar ele, ele ce au facut sa imi demonstreze asta? Au ras de mine pe la spate. Si ma rog. Imi pasa? Nu. Mi-a pasat? Da. O sa imi mai pese? Nu cred. Am descoperit altii. Cu prietenii astia e exact ca viata: cand un om moare, se naste altul, cand un prieten te tradeaza, increderea ta e castigata de altul. La televizor canta "Memories", afara e dragut, iar eu am parul ud. Dar ce iti pasa? Aberez. Stiu. Nervii mei se descarca tastand, venele mele se linistesc pulsand, iar inima isi continua bataile pe minut. Si la ce ma ajuta asta? La nimic. Creierul meu e gol, capul ma doare, muzica canta in surdina, iar eu...eu o stiu. Maine o sa ma simt mai bine, stiu asta.
(Naneric) m-am saturat sa fiu impins de-o parte si de alta
fara sa stiu cine-I fals si cine-mi tine partea
nu stiu cui sa ii zic un secret,sa nu fiu dat in gat,
de-aia nu mai zic nimic,m-am hotarat!
De multe ori m-am abtinut sa nu ma bat sau sa lovesc,
De cate ori am fost tradat,mintit,si-I multumesc,
Tatalui Ceresc ca i-as fi ucis far’ sa clipesc
Zambesc pe dinafara,pe dinauntru-nebunesc
(Biggie) Prietenii pe care-i am acum langa mine
Ma ajuta,ma indruma sa fac doar lucruri bune
Nu i-as lasa,nu i-as schimba pt nimic
Sa schimbe prietenii pt unii e un tic
Tac si ii privesc pe ceilalti cum se sapa
Intre ei…furandu-si chiar si ultimul gram de apa
Deaia nu le spun problemele mele
Pt ca se incadreaza la prieteni pusi in ghilimele

Un comentariu:

  1. Ti`am zis si pe mess..mi`au dat lacrimile. Adica,pff...tot ce ai scris aici e asa adevarat!

    RăspundețiȘtergere

Să fii sincer.