expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

joi, iulie 8

Chestia aia adevarata



Am promis ca scriu si de prietenia adevarata. Si nu voi mai scrie cu diacritice azi, :) no chef. Incep cu... habar n-am. Nici nu stiu cu ce sa incep. Ahh da. Ce cred eu despre prietenie? Nu te intereseaza. Nici macar nu ti-ar pasa parerea mea. E o simpla parere si atat. Love, love, love. Nu vorbesc de iubire... sau vorbesc?
BA DA! Pentru ca daca nu exista iubire intr-o prietenie nu mai e nimic. Ce e un/o prieten/a adevarat/a? Un lucru inedit. Un lucru mai rar decat animalele pe cale de disparitie [:))]. Un lucru absurd de superb [:]]. E un prieten care tipa cand te vede, care iti sare in brate, care nu se sature sa te pupe si sa iti dea drumul. Prietenia nu are ziduri, nu are bariere, sunt chestii peste care poti sa sari fara sa cazi. Si daca ai cazut si ai facut buba? Naspa. Mai incerci odata pana treci. Si daca nu treci de bariera aia? Nu se intampla nimic, chill. Sari peste alta mai mica pana o sa ajungi la ea. Si poate ti se pare aiurea ce scriu aici. Poate vrei sa iesi. Nu te impiedic. Nu oblig pe nimeni sa citeasca. Doar daca vor. Si? Doar atat inseamna o prietenie? Nu. Mult mai multe. Cand iti da jumate din ce are si el chiar daca ii e foame, cand iti lasa tie ultima picatura de apa pentru ca te vede lesinat pe acolo, cand te suna chiar daca nu are credit sa iti zica ce i s-a intamplat, cand abia asteapta sa intri pe mess si sa vorbiti, cand canta cu tine, cand tipa cu tine, cand plange cu tine, cand rade cu tine si nu de tine, cand se uita la tine ca la o sora/ un frate, cand poate sa iti dezvaluie cele mai mici secrete ale lui/ei si stii ca nu le vei spune, cand iti spune tot ce simte, cand te face prost in fata sau cand iti zice ca ce urata e bluza ta. Si multe. Multe, multe. Si ma opresc ca nu prea am inspiratie la ora asta. O sa scriu cand vin de la munte. Am multe idei in cap. Idei care nu se leaga intre ele. Idei fara sens. Chestii minuscule. Vezi tu, e aiurea sa zici "chestii" de multe ori. E aiurea sa faci multe chestii. E aiurea sa gresesti si apoi sa zici ca "ce prost am fost". Mda. Am deviat dupa subiect, dar asta e. Cand ai capul cat o gulie [figurat, capul meu arata bine >:P] nu ai ce sa faci, trebuie sa scrii si sa scrii si iar sa scrii. Numai asa ma pot descarca. Prin scris.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Să fii sincer.