expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

luni, iunie 17

Gol.


Spune-mi, oare ce mi-a mai rămas? Câte mai am de pierdut ca să realizez că ceea ce am rătăcit până acum, va durea şi va deveni înzecit în viitor?

A.

Cât de incapabili suntem să redăm, chiar atunci, substanţa unei bucurii sau unei dureri prea mari. Am ajuns să cred că pentru aceasta numai memoria, numai distanţa le pot da viaţă.


Un comentariu:

  1. Lavi, îmi cer scuze, dar am şters comentariul tău din greşeală pentru că am apăsat pe ştergere în loc de aprobare. Răspunsul meu este și ar fi fost că da, ai completă dreptate că uneori realizăm şi conştientizăm mai greu aceste pierderi, alteori mai uşor. În ambele situaţii, durerea, regretul şi întrebarea "cum ar fi fost dacă?" vor toca în noi perioade lungi de timp.

    RăspundețiȘtergere

Să fii sincer.