expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

luni, octombrie 10

C. mi-a găsit scrisorile.



Reduceri de toamnă şi afară e cald de mori. Îmi simt picioarele extenuate dupa 5 ore de cumpărături cu E. Mai am puţin şi ajung acasă. C. e răcit. Şi-a luat o grămadă de pastile si degeaba că tot în pat stă. Soarele arde, iar eu am pe mine doar o rochiţă de vară. Părul e prins la repezeală într-un coc. Doamna Foirt mă salută prietenoasă la colţul blocului.
- Ohh, draga mea. Cred că ai cumpărat tot Parisul!
- Aş vrea eu doamnă. Ce mai faceţi?
- Bine, tocmai m-am întâlnit acum 10 minute cu Christopher. Se grăbea şi am crezut că vine să te ia pe tine.

Christopher să plece în starea în care era?

- A..nunu. M-am făcut că ştiu. Am rămas fără ceai şi l-aţi văzut în ce stare e..


Foirt a strâmbat din nas. Nu fusesem niciodată bună să mint..a ridicat din umeri şi a plecat aşa încet spre parc. În momentul în care a ieşit din raza mea, am alergat în apartament. Totul era bine..am intrat în dormitor şi am priceput.

Scrisori pe care încercasem cu tot dinadinsul să le ascund fuseseră scoase la iveală. Scrisori de suferinţă, întâlniri, vremuri. Erau aruncate toate pe pat, iar deasupra lor domnea un bileţel scris în fugă.

"Mi-aş fi dorit să aflu toate astea de la tine. Nu mă aştepta. Nu ştiu când mă întorc. C."

Deci plecase iar..şi cine ştie dacă mai avea să se întoarcă vreodată.


A.

19 comentarii:

  1. Imi place citatul ,
    ai dreptate nu cred ca exista.

    RăspundețiȘtergere
  2. Denisa, si mie mi s-a parut doarte adevarat citatul. :)

    RăspundețiȘtergere
  3. e cam inconsistenta povestirea...nu stim nici despre ce scrisori e vorba si nici ce se intampla cu el...eu,cel putin, nu am inteles.

    RăspundețiȘtergere
  4. P.S.: Nu mi-o lua in nume de rau. Iti apreciez scrierile si sunt chiar dragute, dar din asta nu am priceput mare lucru.

    RăspundețiȘtergere
  5. Nymphetamine: de teama ca va pleca..

    Rosaline: nu stiu ce-ai inteles tu. Tot ce am scris in ultima vreme au fost amintiri pe care A. le citea sau le scria. Astea sunt scrisorile, toate astea in care ea isi aminteste de ei. Postarea asta tine de prezent si de faptul ca intr-o zi C. i-a gasit scrisorile. De prezent a tinut si accidentul si faptul ca Lise s-a intors. :) Ti-e mai clar acum?

    RăspundețiȘtergere
  6. Sa inteleg ca ea si-a scris amintirile in scrisori? Si ca el le-a citit din intamplare si ca l-a suparat acest lucru?

    RăspundețiȘtergere
  7. Da. Nu sunt tocmai niste amintiri pe care le poate citi oricine nu crezi? Nu stiu. Eu le vad mai multe ca niste lucruri sufletesti.

    RăspundețiȘtergere
  8. Da, dar si el este o parte a sufletului ei. Ori nu-i asa?
    Mai deranjanta e reactia lui decat faptul ca le-a citit.

    RăspundețiȘtergere
  9. Rosaline: da, dar au gresit amandoi. Ea nu trebuia sa le ascunda, el nu trebuia sa plece.

    RăspundețiȘtergere
  10. Euuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu nu vreau sa ma plagiati conform legi 147 din paragraful 23 : Tot ce e al meu imi apartine :)!

    RăspundețiȘtergere
  11. Denisaaa .Gabriela: te-am plagiat eu cu ceva?

    RăspundețiȘtergere
  12. arunca o privire aici. Cred ca te plagiaza:| si nu numai pe tine.http://mintea-mea.blogspot.com/2011/10/mi-gasit-scrisorile.html

    RăspundețiȘtergere
  13. M-am aiurit de tot. Comentariul de mai sus e tot de tine? Am vazut. Mi-a furat postari intregi. Am anuntat blogger oricum ca sa ia masuri. Cat de nesimtit sa fii? :|

    RăspundețiȘtergere
  14. Am observat ca ne-a furat postarile :|...nu are pic de rusine.

    RăspundețiȘtergere
  15. :)) bai ce tupeu are Denisa.Gabriela asta ... Cata ... cum naiba scapam de ea ?

    RăspundețiȘtergere
  16. Denisaaa: chiar nu are. Si imi mai lasa si comentariu pe blog :)))

    Anna: trebuie sa ai putina nebunie in tine ca sa faci o chestie de genul asta. Nu stiu cum scapam. Eu am dat la blogger aseara sa ii inchida contul, dar momentan nu am primit niciun raspuns. Astept. :))

    RăspundețiȘtergere
  17. Buna ziua,
    Va citim si urmarim blogul de ceva timp, indeajuns de mult incat sa avem bucuria si convingerea ca blogul dumneavoastra merita pe deplin, sa fie premiat cu ''Premiul Most Wanted Blog'' , datorita pasiunii, imaginatiei, talentului, originalitatii si creativitatii dumneavoastra, dar mai ales datorita valorii morale si educative pe care pagina dumneavoastra o promoveaza in blogosfera romaneasca! Va rugam sa ne anunta-ti daca acceptati premiul sau nu accesand acest link: Premiul MWB ! Puteti afla mai multe despre MWB, convingeti-va de seriozitatea si pasiunea noastra in a promova bloguri de calitate! A-ti primit premiul MWB, pentru ca unul dintre autorii nostri v.a recomandat cu placere!
    ''MWB nu cauta faima,nu cauta cifre si nici statistici ,cauta valoarea,originalitatea ,talentul si pasiunea.....iar asta face oricine accepta premiul MWB si mai ales cei ce aleg sa devina membrii sau autori ai echipei MWB!

    RăspundețiȘtergere
  18. imi place mult citatul e plin de adevar.
    de unde stii ca nu se va intoarce?


    P.S.cred ca nu are rost sa ne complicam cu Denisaaa.Gabriela, eu personal cred ca numele e fals din anumite motive.

    RăspundețiȘtergere

Să fii sincer.